Ο επισκέπτης ή χρήστης των ιστοσελίδων και υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου eshop.fixmeapp.gr υπόκειται στους πιο κάτω όρους, τους οποίους οφείλει να διαβάσει προσεκτικά. Σε περίπτωση που δεν συμφωνεί με κάποιον από τους πιο κάτω όρους, δεν θα πρέπει να χρησιμοποιήσει το διαδικτυακό τόπο και τις υπηρεσίες που προσφέρονται μέσα από αυτόν.
Σας καλωσορίζουμε στο ηλεκτρονικό κατάστημα της FixMeApp με έδρα την οδό Δημητρίου, Θεσσαλονική, Α.Φ.Μ. 800780026, Δ.Ο.Υ. Δ Θεσσαλονίκης, Αρ. Γ.Ε.ΜΗ 140684305000, τηλ 2314 03 56 62, email info@fixmeapp.gr Υπεύθυνος επικοινωνίας: Καλούδης Αναστάσιος
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
Λήψη αιτήματος για παραγγελία & ολοκλήρωση παραγγελιών
Το Fixmeapp είναι ένα πολυκατάστημα που συνεργάζεται με πληθώρα προμηθευτών, εισαγωγέων και κατασκευαστών (ξένων και εγχώριων) προκειμένου να φέρνει σε εσάς μια πολύ μεγάλη γκάμα προϊόντων και μάλιστα στις καλύτερες δυνατές τιμές. Επομένως, μολονότι λαμβάνουμε κάθε δυνατό μέτρο για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μας όπως αυτή εμφανίζεται στο eshop.fixmeapp.gr, υπάρχει περίπτωση ένα προϊόν που προβάλλεται στο Eshop να μην είναι τελικώς διαθέσιμο ή να μην είναι διαθέσιμο εντός του χρόνου παράδοσης που αναφέρεται, για λόγους που δεν εμπίπτουν στη δική μας σφαίρα επιρροής. Για το λόγο αυτό και με σκοπό την πλήρη ενημέρωσή σας και την μεγαλύτερη δυνατή προστασία σας από απρόβλεπτα περιστατικά, οι παραγγελίες ολοκληρώνονται ως ακολούθως:
Αποστολή αιτήματος για παραγγελία
Μπορείτε να πλοηγηθείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας, να επιλέξετε ελεύθερα μέσα από το eshop.fixmeapp.gr τα προϊόντα της αρεσκείας σας και να τα τοποθετήσετε στο καλάθι αγορών σας. Στη συνέχεια, ακολουθώντας τα ‘βήματα’ που σας υποδεικνύονται κάθε φορά θα πρέπει να προχωρήσετε στην αποστολή του αιτήματός σας για παραγγελία προς την εταιρεία μας. Με σκοπό την καλύτερη και αρτιότερη εξυπηρέτηση σας και τη διευκόλυνση των μελλοντικών σας αγορών κατά την πρώτη σας παραγγελία εγγράφεστε ως χρήστης του eshop.fixmeapp.gr συμπληρώνοντας όλα τα προσωπικά σας στοιχεία που σας ζητούνται στην αντίστοιχη φόρμα εγγραφής. Κατόπιν, κάθε φορά μετά την ολοκλήρωση των αγορών σας, συμπληρώνετε όλα τα στοιχεία του αιτήματός σας για παραγγελία που εμφανίζονται στην φόρμα παραγγελίας. Το σύνολο των στοιχείων που αποστέλλεται στην εταιρεία μας εμπίπτουν στην αυστηρή πολιτική προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων που τηρεί η εταιρεία μας και συλλέγονται και επεξεργάζονται με πλήρη ασφάλεια και επιμέλεια και μόνον κατόπιν της ρητής σας συγκατάθεσής σας που παρέχεται με την αποστολή της ως άνω φόρμας. Σε κάθε περίπτωση κάθε φορά που αποστέλλετε ένα αίτημα προς παραγγελία στην εταιρεία μας θα πρέπει πρώτα να έχετε αποδεχτεί τους παρόντες όρους χρήσης, οι οποίοι διέπουν τις μεταξύ μας συναλλαγές στο σύνολό τους. Επίσης ευθύνεστε για την ορθότητα και την νομιμότητα των ως άνω στοιχείων σας τα οποία η Εταιρεία μας τα γνωρίζει μόνον κατά δήλωσή σας.
Με την αποστολή του αιτήματος προς παραγγελία σας εμφανίζεται αυτοματοποιημένο μήνυμα που περιλαμβάνει τα στοιχεία του αιτήματος παραγγελίας που θα λάβει η εταιρεία μας, το οποίο σας αποστέλλεται και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει. Όλα τα αιτήματά σας παραλαμβάνονται από εμάς με την επιφύλαξη ελέγχου διαθεσιμότητας των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο αίτημα παραγγελίας σας (ο οποίος έλεγχος πραγματοποιείται μετά την έναρξη του σταδίου επεξεργασίας που ακολουθεί το αίτημά σας). Κατά το στάδιο της λήψης του αιτήματός σας και της αυτόματης προβολής του περιεχομένου του αιτήματος παραγγελίας σας δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η επεξεργασία του αιτήματός σας από την εταιρεία μας.
Αποστολή αιτήματος για παραγγελία
Εφόσον το αίτημά παραγγελίας σας αποσταλεί από τις 9.00 έως τις 15.30 σε εργάσιμη ημέρα και ώρα (από Δευτέρα έως Παρασκευή) τότε θα λάβετε άμεσα μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει, ότι το αίτημά σας βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας από την εταιρεία μας. Διαφορετικά το εν λόγω μήνυμα θα το λάβετε εντός της αμέσως επόμενης εργάσιμης ημέρας. Κατά την επεξεργασία του αιτήματός σας ελέγχεται η διαθεσιμότητα του συνόλου των προϊόντων που περιλαμβάνει το αίτημα παραγγελίας σας.
- Σε περίπτωση που υπάρχει διαθεσιμότητα του συνόλου των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο αίτημά σας εντός του χρόνου παράδοσης που αναφέρεται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα τότε θα σας αποσταλεί μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που μας έχετε δηλώσει που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία σας και θα περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία αυτής μαζί με τον αριθμό αποστολής track number. Η αποστολή των προϊόντων θα πραγματοποιείται κατόπιν βάσει του χρονοδιαγράμματος παράδοσης της συνεργάτιδάς μας εταιρείας ταχυμεταφορών.
- Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο κάποιο/α από τα είδη που θέσατε στην παραγγελία ή/και που κάποιο προϊόν θα είναι διαθέσιμο μετά τον αναγραφόμενο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα χρόνο παράδοσης, τότε η Εταιρεία μας θα έρχεται σε επαφή μαζί σας είτε με μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που μας έχετε δηλώσει είτε με απευθείας τηλεφωνική επαφή μαζί σας δια μέσου αντιπροσώπου της (είτε με όλους τους ανωτέρω τρόπους) προκειμένου να συνεννοηθεί μαζί σας για την τυχόν τροποποίηση, διόρθωση ή ακύρωση της παραγγελίας σας. Εφόσον δεν καταστεί εφικτή η επικοινωνία μαζί σας για διάστημα 10 ημερών από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας, το αίτημα σας ακυρώνεται αυτομάτως και θα πρέπει να αποστείλετε ξανά νέο αίτημα προς εμάς. Σε κάθε περίπτωση τυχόν νέα παραγγελία σας (τροποποιηθείσα ή μη) θα σας αποστέλλεται και πάλι με νέο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει το δε μήνυμα αυτό θα αποτελεί και το επιβεβαιωτικό της παραγγελίας σας βάσει του οποίου και θα εκτελείτε η παραγγελία σας. Η αποστολή των προϊόντων θα πραγματοποιείται κατόπιν βάσει του χρονοδιαγράμματος παράδοσης της συνεργάτιδάς μας εταιρείας ταχυμεταφορών.
- Η Εταιρεία μας δύναται να έρθει σε επαφή μαζί σας μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και μηνύματος στο κινητό τηλέφωνο τα οποία μας έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας καθ΄όλη τη διάρκεια μέχρι και την παράδοση της παραγγελίας σας σε εσάς για οποιοδήποτε ζήτημα αφορά τη λήψη, την επεξεργασία, την εκτέλεση ή/και τη μεταφορά της παραγγελίας σας ή/και την πληρωμή ή/και την επιστροφή των προϊόντων ή για οτιδήποτε άλλο. Τα μέρη συμφωνούν ότι η εν λόγω επικοινωνία (μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει-sms) καλύπτει και τις νόμιμες προϋποθέσεις έγγραφης ενημέρωσής σας, γνωστοποίησής σας, επιβεβαίωσης παραγγελίας σας, όπου και όταν ο νόμος το απαιτεί. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να εκφράσετε τις αντιρρήσεις, ή να σας παρέχουμε διευκρινίσεις για στο περιεχόμενο κάποιου μηνύματος που έχετε λάβει κατά τα ανωτέρω, ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας είτε αποστέλλοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και απαντητικό μήνυμα στο sms που θα έχετε λάβει ή/και να μας πάρετε απευθείας τηλέφωνο στα ακόλουθα τηλέφωνα 2314 03 56 62.
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΕ NEWSLETTER
Η εγγραφή σας στην Υπηρεσία newsletter της Εταιρείας μας, ολοκληρώνεται με την εισαγωγή της διεύθυνσης ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (email) στο αντίστοιχο πεδίο στη σελίδα μας ή μετά την εγγραφή ή ολοκλήρωση αγοράς από την ιστοσελίδα μας. Με την ολοκλήρωση της εγγραφής/αγοράς σας μας δίνετε τη ρητή σας συγκατάθεση να σας αποστέλλει η Εταιρεία μας ενημερωτικό και προωθητικό υλικό για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, καθώς και συναφή διαφημιστικά μηνύματα.
To Fixmeapp δεν ευθύνεται αν τα newsletter δεν παραδοθούν στον προορισμό τους, αν και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια με τους ISP’s (Internet Service providers) για την παράδοση τους. Τα newsletter μπορεί να καταλήξουν στο spam folder, οπότε παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά ότι δεν αποθηκεύονται εκεί. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον ενημερωτικά newsletters ή επιθυμείτε να διαγραφείτε συνολικά από το σύστημα αποστολής νέων του Fixmeapp, μπορείτε να μας ενημερώσετε χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας του Δικτυακού τόπου ή μέσω του αντίστοιχου συνδέσμου που εμφανίζεται στα ενημερωτικά emails μας που λαμβάνετε. Δεν παραδίδουμε σε τρίτους πληροφορίες σχετικά με όνομα, επώνυμο, διεύθυνση κατοικίας ή άλλα προσωπικά σας δεδομένα.
ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ - ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Με ACS Courier
Οι παραγγελίες αποστέλλονται σε όλη την Ελλάδα με την Acs Courier. Το κόστος των μεταφορικών διαμορφώνεται στα 3,50 ευρώ. Αυτό ισχύει για προϊόντα που το βάρος τους είναι μέχρι και 2 κιλά και τα προϊόντα δεν ανήκουν στις κατηγορίες αποστολής “Ογκώδη Προϊόντα” ή “Ασφάλεια Μεταφορικής”. Για κάθε πρόσθετο κιλό πέρα από τα 2 κιλά ο πελάτης χρεώνεται με 1,50 ευρώ. Για τα “Ογκώδη Προϊόντα” και τα προϊόντα με “Ασφάλεια Μεταφορικής” η χρέωση διαμορφώνεται στα 10 ευρώ.
Η μέθοδος πληρωμής με Αντικαταβολή ορίζεται στα 2 ευρώ.
Παραλαβή από το κατάστημα.
Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα μας είτε αυτοπροσώπως , είτε με κάποια δικιά σας μεταφορική με τα έξοδα αποστολής να σας επιβαρύνουν εξ’ολοκλήρου. Το καταστημά βρίσκεται στην Αγίου Δημητρίου 162 στην Θεσσαλονίκη απένατι από το τούρκικο προξενείο.
Με δική σας μεταφορική
Μπορεί να παραλάβεί την παραγγελία σας από το κατάστημα μας η δική σας μεταφορική με έξοδα παραλήπτη (τα έξοδα αποστολής σας επιβαρύνουν εξ’ολοκλήρου). Προσθέστε απλά μια Σημείωση στην παραγγελία σας.
ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Αντικαταβολή
Για όσους προτιμούν την πιο παραδοσιακή μέθοδο, τα προϊόντα έρχονται μέσω της ACS και εσείς πληρώνετε το αντίτιμο την στιγμή της παραλαβής. Η μέθοδος της Αντικαταβολής ορίζεται στα 2 ευρώ.
Πιστωτική κάρτα
Αν διαθέτετε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (ανεξαρτήτου τράπεζας), μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια μέσα από την ηλεκτρονική φόρμα παραγγελίας μας. Πριν την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας θα γίνεται προέγκριση της πιστωτικής σας κάρτας με δέσμευση του συνολικού ποσού (τίμημα και τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα λ.χ. μεταφοράς) προκειμένου να γίνει και η αντίστοιχη δέσμευση του(ων) προϊόντος(ων) που θα σας αποστείλουμε. Το Gadget-Shop.gr έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας μέσω της πιστωτικής σας κάρτας, πάντα μέσα από το ασφαλές περιβάλλον της ιστοσελίδας της Viva Wallet.
Κατάθεση στην τράπεζα
Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στην Eurobank ή στην Viva Wallet για την κατάθεση του ποσού της παραγγελίας σας. Στο καταθετήριο της τράπεζας πρέπει να αναγράψετε ως αιτιολογία τον αριθμό της παραγγελίας και το πλήρες ονοματεπώνυμο σας. Τυχόν τραπεζικά έξοδα από μεταφορές ή εμβάσματα θα πρέπει να επιβαρύνουν εσάς.
Για την ταχύτερη εκτέλεση της παραγγελίας σας μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 2314 03 56 62 ή μέσω email στο support@fixmeapp.gr.
Πληρωμή στο Κατάστημα
Μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά ή κάρτα στο καταστημάς εφ’οσον έχετε ολοκληρώσει μία παραγγελία από την προηγούμενη μέρα και έχοντας επιλέξει στους τρόπους αποστολής την “Παραλαβή από το Κατάστημα”.
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Η παραγγελία σας θα σας αποστέλλεται από την εταιρεία μας ή από συνεργαζόμενο μεταφορέα της επιλογής της κατά τις εργάσιμες ώρες και ημέρες (Δευτέρα – Παρασκευή, 10:00-18:00).
Δυνάμει του βασικού χρονοδιαγράμματος παράδοσης της συνεργάτιδάς μας εταιρείας ταχυμεταφορών οι παραδόσεις έχουν ως εξής:
Στις πρωτεύουσες νομών την επόμενη εργάσιμη από την αποστολή των προϊόντων στον μεταφορέα. Εξαιρούνται η Πελοπόννησος, (εκτός Πάτρας) η Ήπειρος (εκτός Ιωαννίνων και Άρτας) και τα Νησιά (εκτός Κέρκυρας).
Στις λοιπές περιοχές εντός 2 εργάσιμων από την αποστολή των προϊόντων στον μεταφορέα εξαιρουμένων απομακρυσμένων περιοχών που μπορεί να παραδοθεί σε 3-5 εργάσιμες.
Η εταιρεία μας και οι συνεργάτες της λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την έγκυρη παράδοση σε εσάς των προϊόντων που έχετε παραγγείλει με βάσει το ως άνω χρονοδιαγράμμα. Δεν ευθύνεται όμως για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε γεγονότα που εκφεύγουν από τον έλεγχό της. Ενδεικτικώς δεν ευθύνεται για αιτίες καθυστέρησης παράδοσης που οφείλονται σε καθυστερήσεις σε τελωνεία, ενδιάμεσους χώρους φόρτωσης-εκφόρτωσης, απεργίες μεταφορικών μέσων ή άλλου είδους απεργίες που επηρεάζουν την παράδοση των προϊόντων στις αποθήκες τις εταιρείας μας από τους προμηθευτές μας κλπ.
Στην περίπτωση τυχόν καθυστερήσεων η εταιρεία μας θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας στα στοιχεία που της έχετε παραχωρήσει προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά και να συνεννοηθεί μαζί σας για την νέα παράδοση ή την παράδοση άλλου προϊόντος. Mολονότι έχουμε λάβει κάθε δυνατή μέριμνα για την ενημέρωσή σας σε σχέση με την τυχόν έλλειψη διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος παρ’ όλ’ αυτά υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει απροσδόκητη έλλειψη ή μη διαθεσιμότητα του προϊόντος από τους προμηθευτές μας (και μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας). Στην περίπτωση αυτή, η εταιρεία μας θα κάνει και πάλι κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας βάσει των τρόπων επικοινωνίας που αναφέρονται ανωτέρω προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά και να συνεννοηθεί μαζί σας για την νέα παράδοση ή την παράδοση άλλου προϊόντος ή την ακύρωση της παραγγελίας αζημίως και για τα δύο μέρη και την άτοκη επιστροφή των χρημάτων που τυχόν έχουν καταβληθεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα. Με την επιφύλαξη τυχόν ειδικότερων χρεώσεων που θα προβλέπονται ρητώς σε προϊόν που έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα μας και σε κάθε περίπτωση στην επιβεβαίωση παραγγελίας σας.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ - ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Επιστροφές
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Μετά την πάροδο των 14 ημερών η εταιρία μας παύει να είναι υποχρεωμένη να αποδεχθεί οποιαδήποτε επιστροφή.
Οι επιστροφές γίνονται αποδεκτές όταν:
– ο πελάτης έχει ενημερώσει τηλεφωνικώς ή με email στο support@fixmeapp.gr την επιστροφή του προϊόντος, αλλιώς η εταιρία μας δεν θα αποδεχθεί την παραλαβή του.
– το προϊόν δεν έχει ανοιχθεί ή παραβιαστεί, κοινώς ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να το επιστρέψει στην κατάσταση που το παρέλαβε, δλδ καινούριο.
– ο πελάτης έχει προσκομίσει την απόδειξη αγοράς ή το δελτίο αποστολής (σε περίπτωση που έγινε η αγορά με τιμολόγιο)
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή ή μεταχειρισμένα, η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, η οποία θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων ή να αρνηθεί να δεχθεί την επιστροφή του προϊόντος,
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται σε 3-21 εργάσιμες ημέρες, μετά από συνεννόηση με την αρμόδια τράπεζα. Τα μεταφορικά κόστη των επιστροφών βαραίνουν αποκλειστικά τον καταναλωτή, είτε στο κόστος που προφέρει η εταιρία μας είτε στο κόστος της μεταφορικής που επιλέγει ο ίδιος.
Η εταιρία μας αναλαμβάνει τα μεταφορικά κόστη μόνο σε περίπτωση ελαττωματικού ή λανθασμένου προϊόντος ή λανθασμένη ποσότητας.
Αντικατάσταση
Σε περίπτωση ελαττωματικής συσκευής, αντικατάσταση γίνεται δεκτή εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, μόνο σε περίπτωση που η συσκευή δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές της κατασκευάστριας εταιρείας και βάσει των παρακάτω προϋποθέσεων:
1. Σε περίπτωση που κάποια συσκευή που αποκτήσατε από το κατάστημά μας είναι ελαττωματική εξ’αρχής, ισχύει η διαδικασία DOA / DAP.
– Η περίπτωση DOA (Dead on Arrival) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργία λόγω εργοστασιακού ελαττώματος.
– Η περίπτωση DAP (Dead After Purchase) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή σταμάτησε να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνη της, εντός των 7 ημερών.
2. Μόνο το εξουσιοδοτημένο service του εκάστοτε κατασκευαστή στην Ελλάδα είναι αρμόδιο να κρίνει αν το ελαττωματικό προϊόν καλύπτεται από τη εγγύηση DOA/DAP. Ο χρόνος ελέγχου του ελαττωματικού προϊόντος εξαρτάται αποκλειστικά από το αρμόδιο τεχνικό τμήμα. Η εταιρία μας απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση.
3. Σε καμμία περίπτωση η εταιρεία μας δεν προχωρά σε αντικατάσταση προϊόντος χωρίς την έγγραφη βεβαίωση του αρμόδιου τεχνικού τμήματος ότι το προϊόν βρίσκεται σε εγγύηση DOA/DAP.
Τα μεταφορικά σε περίπτωση εγγύησης DOA/DAP επιβαρύνουν την εταιρεία μας και η ίδια και μόνο έχει το δικαίωμα επιλογής του τρόπου μεταφοράς. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν παρουσιάσει κάποια βλάβη κατά την διάρκεια του ελέγχου, τότε θα επιστρέφει στον πελάτη και αυτός θα επιβαρυνθεί το κόστος των μεταφορικών και ελέγχου (αν προκύψει).
Εγγύηση
Όλα μας τα προϊόντα μας καλύπτονται από την εγγύηση που παρέχουν οι κατασκευαστές-προμηθευτές μας, η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά αυτούς.
Οι κατασκευαστές-προμηθευτές της εταιρίας ορίζουν τον χρόνο εγγύησης του κάθε προϊόντος και αναγράφεται σε κάθε προϊόν ξεχωριστά. Ο συνηθισμένος χρόνος που καλύπτει η εγγύηση είναι 2 έτη.
Η εγγύηση καλύπτει μονό κατασκευαστικά λάθη στη συσκευή. Οποιαδήποτε άλλη βλάβη (πτώση, υγρασία, κακή μεταχείριση, παρέμβαση στα εσωτερικά τμήματα από μη εξουσιοδοτημένα άτομα κτλ) αυτομάτως θέτει το προϊόν εκτός εγγύησης και θα υπάρχει χρέωση για την επισκευή του καθώς και για τον έλεγχο (σε μερικές περιπτώσεις).
Παρακάτω είναι μία λίστα με κάποια εξουσιοδοτημένα service:
• ARVATO TELESERVICE ΑΕ (TS Solutions) Λεωφ. Κηφισού 38-38Α, 10442 Περιστέρι Αθήνα Τηλ. 2105197500 Fax: 2105197529 Για τα προϊόντα της Apple, Sony, Nokia,Samsung, Siemens, LG, HTC, Motorola, Lenovo.
• SMARTEC ΑΕ Φειδιππίδου 7, 12461 Χαϊδάρι Αθήνα Τηλ. 2105820000 Fax: 2105820030 Για τα προϊόντα της Samsung.
• PROCORDIA Κριμαίας 7-9, 11526 Ν. Ψυχικό Αθήνα Τηλ. 2107777076 Fax: 2106929429 Για τα προϊόντα της LG.
• INFO QUEST TECHNOLOGIES ΑΕΒΕ Αλεξάνδρου Πάντου 25, 17671 Καλλιθέα Αθήνα Τηλ. 2119991000, 2119994000 Fax: 2119991499 Για τα προϊόντα της Apple.
• MICROSOFT HELLAS ΑΕ Λεωφόρος Κηφισίας 221, 15124 Μαρούσι Αθήνα Τηλ. 2111206500 , 8015003000 Για τα προϊόντα της Microsoft.
• COMETRON ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΠΕ Βασιλέως Γεωργίου 11 & Σουρή, 15232 Χαλάνδρι Αθήνα Τηλ. 2106824564 , 2106850363 Για τα προϊόντα της Sony.
Όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση με την απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο τους από τα επίσημα service της κάθε αντιπροσωπείας.
Για παραπάνω πληροφορίες περί εξουσιοδοτημένων service μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2314035662 ή στο email support@fixmeapp.gr.
Διαδικασία Επιστροφής
(1) Ενημερώνετε την εταιρία μας τηλεφωνικώς στο 2314035662 ή ηλεκτρονικώς στο email support@fixmeapp.gr και μόνο μετά από την έγκρισή μας προχωράτε την διαδικασία επιστροφής. Διαφορετικά δεν θα γίνεται αποδεκτή η επιστροφή και θα στέλνεται πίσω στο αποστολέα, με δικιάς σας χρέωση.
(2) Συσκευάζετε το προϊόν προσεχτικά σε μεγαλύτερο κουτί για να αποφευχθεί οποιαδήποτε επιπλέον ζημιά κατά την μεταφορά. Σε περίπτωση που το προϊόν που είναι ελαττωματικό είναι απαραίτητο να τοποθετήσετε ότι εμπεριεχόταν στην αρχική συσκευασία, δλδ manuals, καλώδια κτλ, αλλιώς δεν θα γίνεται αποδεκτό το προϊόν για αντικατάσταση.
(3) Τοποθετείτε την απόδειξη αγοράς ή το δελτίο αποστολής (σε περίπτωση που έγινε η αγορά με τιμολόγιο) μέσα στην συσκευασία.
(4) Στέλνετε την συσκευασία στα παρακάτω στοιχεία αποστολής:
FIXMEAPP
Αγίου Δημητρίου 162
Θεσσαλονίκη, ΤΚ 54635
Τηλ. 2314035662
Προσοχη!! Τα μεταφορικά κόστη επιβαρύνουν αποκλειστικά εσάς είτε στην τιμή που θα σας προφέρει η εταιρία μας είτε στην τιμή που ορίζει η δικιά σας μεταφορική. Μόνο σε περίπτωση που το προϊόν είναι είναι σε εγγύηση DOA/DAP επιβαρύνετε η εταιρία μας τα μεταφορικά κόστη.
Οροι & προϋποθέσεις
Το FIXMEAPP μπορεί να τροποποιήσει τις τιμές, τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών ανά πάσα στιγμή και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Θα πρέπει να ελέγχετε τακτικά αυτού.
Ασφάλεια & Προσωπικά Δεδομένα
Το FIXMEAPP αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών Δεδομένων, καθώς και των ηλεκτρονικών συναλλαγών και έχει λάβει όλα τααπαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά στοιχεία των χρηστών, διασφαλίζονται ως απόρρητες με την τήρηση της κείμενης νομοθεσίας (Οδηγία 2000/31/ΕΚ, ΠΔ 131/2003), το Ελληνικό Δίκαιο για την προστασία του ατόμου από την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα( Ν. 2472/1997 με την προσθήκη των Π.Δ 207/1998 & 79/2000 και άρθρου 8 του Ν. 2819/20000) καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994) που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.
Η ασφάλεια του Ηλεκτρονικού καταστήματος του FIXMEAPP επιτυγχάνεται με τις ακόλουθες μεθόδους:
Αναγνώριση Πελάτη:
Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή του χρήστη/πελάτη είναι δύο: ο Κωδικός Εισόδου (Username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (Password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρεί του παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά του στοιχεία. Του δίνεται η δυνατότητα να μεταβάλλει τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) όσο συχνά επιθυμεί. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία του είναι ο ίδιος μέσω των ανωτέρω κωδικών και είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την διατήρηση της μυστικότητάς του από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειας του ή διαρροής του θα πρέπει να προβεί στην άμεση ειδοποίηση στο FIXMEAPP, αλλιώς αυτή δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Το ηλεκτρονικό κατάστημα του FIXMEAPP με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει ή δημοσιοποιεί τα προσωπικά δεδομένα και τις πληροφορίες των χρηστών/πελατών. Τα προσωπικά δεδομένα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την καλή εκτέλεση των συναλλαγών. Όλες οι πληροφορίες κρυπτογραφούνται και φυλάσσονται με απόλυτη ασφάλεια.
Μη εγγεγραμμένοι χρήστες:
Το ηλεκτρονικό κατάστημα του FIXMEAPP δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη εκτέλεσης παραγγελίας χωρίς προηγούμενη εγγραφή στο σύστημα. Οι παραγγελίες αυτές εκτελούνται κανονικά και τα προσωπικά δεδομένα των πελατών καθώς και τα υπόλοιπα στοιχεία της παραγγελίας, απαραίτητα για την ολοκλήρωσή της, παραμένουν στο σύστημα, θεωρούνται απόρρητα και εμπίπτουν στο σχετικό νομοθετικό πλαίσιο περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων όπως σε γενικές γραμμές περιγράφεται κατωτέρω. Ο χρήστης, στην περίπτωση αυτή, είναι υποχρεωμένος να επαναεισάγει τα προσωπικά του στοιχεία σε κάθε περίπτωση συναλλαγής με το ηλεκτρονικό κατάστημα.
Απόρρητο Συναλλαγών:
Η τήρηση του απορρήτου είναι αυτονόητη. Οι ίδιες βασικές αρχές που διέπουν τις κλασσικές συναλλαγές ισχύουν και στην περίπτωση του e-commerce (ηλεκτρονικού εμπορίου). Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον χρηστή /μέλος στο FIXMEAPP είναι εμπιστευτικές και το FIXMEAPP έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο στο μέτρο που αυτό κρίνεται αναγκαίο στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μερικά από τα μέτρα που έχουν ληφθεί είναι τα ακόλουθα:
Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των αιτήσεών σας.
Το FIXMEAPP δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής.
Στην περίπτωση που το Gadget Shop χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των συστημάτων της, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου.
Με την επιφύλαξη των διατάξεων του παρόντος, που αφορά τα Προσωπικά Δεδομένα, μπορείτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για εσάς καθώς και την διόρθωσή τους σε περίπτωση που μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λάθους.
Για τη δική σας ασφάλεια, θα πρέπει και εσείς να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα.
Προσωπικά Δεδομένα:
Η προστασία των προσωπικών δεδομένων του Πελάτη διέπεται από τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων 2016/679/ΕΕ και εν γένει το ισχύον εθνικό και ευρωπαϊκό νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο για την προστασία προσωπικών δεδομένων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την χρήση των προσωπικών δεδομένων του Πελάτη διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.
Όταν χρησιμοποιείς το eshop.fixmeapp.gr— ακόμα και για μια απλή αναζήτηση προϊόντων — λαμβάνουμε από εσένα προσωπικά δεδομένα όπως η διεύθυνση IP και ο τύπος της συσκευής που χρησιμοποιείς, χωρίς αυτά να σε ταυτοποιούν.
Τα στοιχεία των χρηστών (όνομα, επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, διεύθυνση κατοικίας, σταθερό τηλέφωνο, κινητό τηλέφωνο κλπ.) και των συναλλαγών των χρηστών του ηλεκτρονικού καταστήματος θεωρούνται απόρρητα, όπως και στις συνήθεις συναλλαγές σε εμπορικό κατάστημα. Οι χρήστες κατά την παροχή των στοιχείων τους στα πλαίσια των συναλλαγών τους όπως και με το παρόν, θα ενημερώνονται από το FIXMEAPP και συναινούν και αποδέχονται την επικείμενη επεξεργασία των στοιχείων αυτών προσωπικών δεδομένων, για τις ανάγκες της ομαλής και ευχερούς μεταξύ των μερών συναλλαγής, καθώς επίσης και της διαβίβασης των στοιχείων αυτών σε αποδέκτες οι οποίοι θα προσδιορίζονται συγκεκριμένα και είναι οι υπάλληλοι και προστηθέντες της εταιρίας στα πλαίσια της διεκπεραίωσης της καταρτιζομένης σύμβασης. Επίσης και με το παρόν γνωστοποιείται η ύπαρξη του δικαιώματος πρόσβασης και του δικαιώματος εναντίωσης του άρθρου 12 και 13 του Ν. 2472/1997. Βεβαιώνεται ότι μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των παραγγελιών.
Κατά τα λοιπά το FIXMEAPP δεσμεύεται να μην αποκαλύψει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από τους ίδιους, ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής. Τα προσωπικά δεδομένα που δηλώνονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με το εμπορικό σήμα FIXMEAPP χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από αυτό ή συνεργαζόμενες με αυτό επιχειρήσεις, με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης, την προώθηση αγαθών και την ενημέρωση των πελατών. Το σύνολο των εγγράφων και ηλεκτρονικών στοιχείων που θα ανταλλαχθούν μεταξύ των μερών στα πλαίσια της πώλησης θα τηρούνται από το FIXMEAPP. Ο πελάτης μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυτά εφόσον το επιθυμεί.
Η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (ΓΚΠΔ 2016/679), τυχόν ειδικότερης εθνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας για ορισμένους τομείς, της εκάστοτε ισχύουσας ελληνικής νομοθεσίας για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, καθώς και για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της ιδιωτικής ζωής στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών (Ν. 3471/2006 , ως εκάστοτε ισχύει) και τις αποφάσεις της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ).
Διαβίβαση προσωπικών δεδομένων:
Τα δεδομένα των επισκεπτών μπορεί να διαβιβαστούν σε συνεργαζόμενους παρόχους υπηρεσιών προώθησης ή άλλων σχετικών με τους σκοπούς του FIXMEAPP υπηρεσιών. Οι συνεργαζόμενες εταιρείες έχουν επιλεγεί προσεκτικά και δεσμεύονται απέναντι στο FIXMEAPP με σχετική σύμβαση που αφορά και την προστασία των προσωπικών δεδομένων, βρίσκονται εντός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου, υπόκεινται στην σχετική νομοθεσία της ΕΕ και παρέχουν το υψηλότερο δυνατό επίπεδο ασφάλειας. Ο επισκέπτης διατηρεί το δικαίωμα εναντίωσης ή διαγραφής από τέτοιες ενέργειες ανά πάσα στιγμή.
Επίσης τα δεδομένα μπορεί να διαβιβαστούν στις επίσημες αρχές, αν υπάρχει νομική υποχρέωση ή εντολή δικαστηρίου. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση που το FIXMEAPP έχει το δικαίωμα να το πράξει, για τη δίωξη των ποινικών αδικημάτων ή για την προστασία και την επιβολή των δικαιωμάτων και των απαιτήσεών της.
Δεδομένα διαβιβάζονται και σε τρίτους για την ορθή εκτέλεση των συμβάσεων στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Για την παράδοση αγαθών σε μεταφορικές εταιρείες και σε εταιρείες παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών, όπως ορίζεται με την τοποθέτηση της παραγγελίας.
Για την πληρωμή των αγαθών σε παρόχους υπηρεσιών πληρωμών της ημεδαπής ή της αλλοδαπής (πχ PayPal) ή τραπεζικών ιδρυμάτων, που καθορίζονται κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας.
Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πληρωμής, δεν καταγράφονται, ούτε αποθηκεύονται οι πληροφορίες πληρωμής κατά τη συναλλαγή αυτή, όπως αριθμοί πιστωτικών καρτών ή λοιπά τραπεζικά ή άλλα στοιχεία. Οι πληροφορίες αυτές παρέχονται απευθείας στον αντίστοιχο πάροχο υπηρεσιών πληρωμών αποκλειστικά.
Ενημέρωση για τα Cookies:
Το cookie είναι ένα μικρό ηλεκτρονικό αρχείο, συνήθως αποτελούμενο από γράμματα και αριθμούς, το οποίο αποστέλλεται από μια διαδικτυακή τοποθεσία και αποθηκεύεται στην ηλεκτρονική συσκευή του χρήστη, επιτρέποντας την ταυτοποίηση της συγκεκριμένης συσκευής. Τα Cookies παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην εν γένει λειτουργία του διαδικτύου καθώς συμβάλουν στην βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης του χρήστη στο Διαδίκτυο.
Στο eshop.fixmeapp.gr χρησιμοποιούμε Cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας κατά τη χρήση της ιστοσελίδας μας όπως επίσης για να διατηρούν πληροφορίες οι οποίες χρησιμοποιούνται για την ανάγκη στατιστικών μελετών και αποθηκεύουν τα αγαπημένα σας προϊόντα για συγκεκριμένο διάστημα.
Έχετε τη δυνατότητα να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης (Browser) για να μπλοκάρει κάποια ή όλα τα Cookies. Αν μπλοκαριστούν ωστόσο τα Cookies συγκεκριμένες λειτουργίες της ιστοσελίδας δεν θα είναι διαθέσιμες.
Αποδοχή των Διαδικασιών Προστασίας τους Απορρήτου που εφαρμόζει το eshop.fixmeapp.gr
Εάν χρησιμοποιείτε την παρούσα ιστοσελίδα αποδέχεσθε και συναινείτε με τη παρούσα Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων καθώς επίσης και με τους όρους και τις Προϋποθέσεις χρήσης της ιστοσελίδας που έχουν ανακοινωθεί μέσω αυτής.
Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη εδώ.